Flag Counter » Forum

FLAG COUNTER FORUM

You are not logged in. Would you like to login or register?

September 12, 2010 3:09 am  #1

Falo Português, hablo español and speak english. I'm a singer...

====================== INGLÊS - INGLÉS =====================

I was born in Miami, but I live in Kissimme (Metro Orlando), FL, USA. My parents are brazilian.

I'm begining as a singer amateur, but I recorded two songs ("When You Dream" and "Don't Play Me). Find it in YouTube, if you want.

I hope that someone write me, 'cause I'd like to be friends...

=======================  PORTUGUESE (BRAZIL)  =================

Nasci em Miami, mas moro em Kissimmee, região metropolina de Orlando, Florida, Estados Unidos. Meus pais são brasileiros (pai gaúcho e mãe sergipana).

Estou começando minha carreira de cantora, mas ainda me considero amadora, apesar de já ter gravado duas músicas ("When You Dream" and "Don't Play Me). Confira no YouTube, caso deseje.

Espero manter contato com outros usuários desse fórum e fazer muitos amigos e amigas. Valeu gente!

====================== SPANISH (LATIN) CASTELLANO  =============

Yo nací en Miami, pero vivo en Kissimmee, en la región de Orlando, Florida, Estados Unidos. Mis padres son brasileños.

Estoy empezando mi carrera como cantante, todavía me considero una aficionada, a pesar de que ya había grabado dos canciones ("When You Dream" y "Don't Play Me"). Echa un vistazo en YouTube si lo desea.

Espero contactar con otros usuarios de este foro y hacer muchos amigos y amigas. Gracias a todos uds.

==========================   NATY NEVIX     =========================

Hi !!!  I'm a american singer. I'm begining, but I know that someday I will go on.
I writed any songs and I need your help. I only ask you that check out my websites or networks. Find for "Naty Nevix" and I say thank you very much! Kisssssss.....

Board footera

Flag Counter